Review: Spam met gestolen gegevens.
Goedemorgen Bert,
Erg vervelend om te horen dat u zoveel overlast ervaart van ongewenste mails die bij u binnen komen waarin ons bedrijf gepromoot wordt.
Wij hebben inderdaad samen gewerkt met verschillende marketingpartijen en haalden daar inderdaad positieve resultaten uit. Dat is ook de reden dat wij met deze partijen werkten. Echter willen wij ook echt niemand tot last zijn en hebben daarom de samenwerking voor nu stop gezet. Wij vinden het daarom ook erg belangrijk om uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.
Onze marketingpartners garanderen ons zich te houden aan de wettelijke regels door o.a. enkel te e-mailen naar e-mailadressen die zij middels een geldige opt-in hebben verkregen. Ook zou er in elke e-mail die verstuurd wordt een link moeten staan waarmee u zich kunt uitschrijven.
Op het moment dat blijkt dat hieraan niet voldaan wordt willen wij daarin graag helpen. Om te achterhalen welke partij u de e-mails toestuurt, zou ik u willen vragen de ongewenste e-mail naar mij toe te sturen. Via deze mail kan ik namelijk achterhalen welk bedrijf verantwoordelijk is voor de verzending en ik kan dan namens u een verzoek bij hen indienen om uw gegevens te laten verwijderen. De mail kunt u sturen naar [email protected].
Nogmaals vinden wij het ook erg belangrijk dat er adequaat gehandeld wordt uit onze naam. Daarbij heb ik uw hulp nodig, zodat wij voor u de mailstroom kunnen stopzetten en onze samenwerking met hen kunnen beëindigen.
Ik hoop daarom ook dat u ons kunt helpen, zodat wij u kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Saske
Nationaal Bespaarcentrum
Review: SLECHT SLECHT SLECHT
Beste meneer. Uit uw reactie begrijp ik dat u herhaaldelijk wordt gemaild door marketingpartijen die ons bedrijf promoten. Zou u mij de desbetreffende ongewenste mail kunnen doorsturen, zodat ik ervoor kan zorgen dat u optin gegevens verwijderd worden uit de database van de marketingpartij die u deze mails verstuurd?
Met vriendelijke groet, Sandra ([email protected])
Review: Zeer klant-onvriendelijk
Beste meneer/mevrouw. Helaas lees ik nu pas uw review. Voor nu is het lastig om zo ver terug te kijken en kunnen we moeilijk het gesprek terughalen met onze medewerkster. Mochten er nog klachten zijn, dan kunt u het beste mailen naar [email protected].
Review: kut emails
Beste heer/mevrouw,
Uit uw reactie begrijp ik dat u een ongewenste e-mail toegestuurd heeft gekregen waarin onze organisatie gepromoot werd.
Wij versturen zelf geen commerciële e-mails. De werkzaamheden voor het werven van nieuwe klanten besteden wij uit aan verschillende marketingpartijen.
Lukt het u niet om u uit te schrijven of wilt u meer weten over de partij waar de e-mail van afkomstig is? Wilt u mij dan de ongewenste e-mail doorsturen, zodat ik navraag kan doen bij de desbetreffende marketingpartij en ervoor kan zorgen dat de ongewenste e-mails zo spoedig mogelijk stoppen? ([email protected])
Met vriendelijke groet, Sandra
Review: ongewenste mails
Beste heer/mevrouw,
Uit uw reactie begrijp ik dat u een ongewenste e-mail toegestuurd heeft gekregen waarin onze organisatie gepromoot werd.
Wij versturen zelf geen commerciële e-mails. De werkzaamheden voor het werven van nieuwe klanten besteden wij uit aan verschillende marketingpartijen.
Lukt het u niet om u uit te schrijven of wilt u meer weten over de partij waar de e-mail van afkomstig is? Wilt u mij dan de ongewenste e-mail doorsturen, zodat ik navraag kan doen bij de desbetreffende marketingpartij en ervoor kan zorgen dat de ongewenste e-mails zo spoedig mogelijk stoppen? ([email protected])
Met vriendelijke groet, Sandra
Review: Ongevraagd
Beste heer/mevrouw,
Uit uw reactie begrijp ik dat u een ongewenste e-mail toegestuurd heeft gekregen waarin onze organisatie gepromoot werd.
Wij versturen zelf geen commerciële e-mails. De werkzaamheden voor het werven van nieuwe klanten besteden wij uit aan verschillende marketingpartijen.
Lukt het u niet om u uit te schrijven of wilt u meer weten over de partij waar de e-mail van afkomstig is? Wilt u mij dan de ongewenste e-mail doorsturen, zodat ik navraag kan doen bij de desbetreffende marketingpartij en ervoor kan zorgen dat de ongewenste e-mails zo spoedig mogelijk stoppen? ([email protected])
Met vriendelijke groet, Sandra
Review: Wil geen mails meer ontvangen
Beste heer/mevrouw,
Uit uw reactie begrijp ik dat u een ongewenste e-mail toegestuurd heeft gekregen waarin onze organisatie gepromoot werd.
Wij versturen zelf geen commerciële e-mails. De werkzaamheden voor het werven van nieuwe klanten besteden wij uit aan verschillende marketingpartijen.
Lukt het u niet om u uit te schrijven of wilt u meer weten over de partij waar de e-mail van afkomstig is? Wilt u mij dan de ongewenste e-mail doorsturen, zodat ik navraag kan doen bij de desbetreffende marketingpartij en ervoor kan zorgen dat de ongewenste e-mails zo spoedig mogelijk stoppen? ([email protected])
Met vriendelijke groet, Sandra
Review: Bedrogen
Beste meneer/mevrouw. Deze review is al meer dan een jaar geleden geschreven, dus misschien niet meer relevant. Wat vervelend om te lezen dat u zich zo voelt. Ik kan me goed voorstellen dat als u tijd en energie in een gesprek hebt gestoken en vervolgens wordt teleurgesteld, dit hard aan komt. Mocht dit nog eens voorkomen, dan is het misschien handiger om rechtstreeks contact met ons op te nemen ([email protected]), zodat wij de klachten ook met onze bellers kunnen oppakken, om te voorkomen dat er meer mensen worden teleurgesteld.
Review: Schending privacy
Beste heer/mevrouw,
Uw review is al een hele tijd geleden geschreven, maar mocht u nog steeds ongewenste mail krijgen (waarin onze organisatie gepromoot wordt door marketingpartijen die nieuwe klanten voor ons werven), wilt u mij dan de ongewenste e-mail doorsturen, zodat ik navraag kan doen bij de desbetreffende marketingpartij en ervoor kan zorgen dat de ongewenste e-mails zo spoedig mogelijk stoppen? ([email protected])
Met vriendelijke groet, Sandra