Ze bellen vragen je het hemd van het lijf, vervolgens een afspraak gemaakt. Bellen ze 2 werkdagen voor die tijd op dat ze niet kunnen want meneer heeft kinderen.
En hij ziet een hypotheek niet zitten want er zijn niet voldoende inkomsten blijkt dat hij meer dan helft niet heeft doorgekregen van degene die gebeld heeft en de afspraak heeft gemaakt.
Ik voel me uitgehoord en bedrogen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
communicatie
Bezoek Nationaal Bespaarcentrum Reviews over Nationaal Bespaarcentrum
Beste meneer/mevrouw. Deze review is al meer dan een jaar geleden geschreven, dus misschien niet meer relevant. Wat vervelend om te lezen dat u zich zo voelt. Ik kan me goed voorstellen dat als u tijd en energie in een gesprek hebt gestoken en vervolgens wordt teleurgesteld, dit hard aan komt. Mocht dit nog eens voorkomen, dan is het misschien handiger om rechtstreeks contact met ons op te nemen ([email protected]), zodat wij de klachten ook met onze bellers kunnen oppakken, om te voorkomen dat er meer mensen worden teleurgesteld.
Bezoek Nationaal Bespaarcentrum Reviews over Nationaal Bespaarcentrum