Doordat wij door omstandigheden per januari zonder inkomen te zitten heeft onze adviseur contact gezocht om hetgeen hij had bedacht te overleggen.
"Stuur de casus maar in. Dan zullen wij daar op reageren" was het antwoord.
De casus had als uitgangspunt dat ons inkomen per 1-1-2021 â�ì 0,00 zou zijn en dat wij door het anders indelen van de hypotheekportefeuille zeker voor een jaar a anderhalf jaar gewoon onze lasten zouden kunnen betalen. De herindeling leverede ook nog eens een maandelijkse besparing op van â�ì 300.
De eerste acceptant vertelde er positief in te staan maar dat er nog een tweede beoordeling plaats moest vinden. Dit heeft twee weken geduurd.
Na wekenlang getouwtrek, weer aanvullende documenten opleveren en niet nagekomen terugbelbeloftes kregen wij na 7 weken het verlossende telefoontje.
"Wij kunnen u niet helpen want er is geen inkomen".
Laat dit nu al vanaf het indienen van de casus bekend zijn. Dit was ook de aanleiding voor alles.
Florius kiest er dus voor om ons met de hoge lasten te laten zitten en niet mee te willen in voorstellen ter verbetering die ook nog eens binnen alle regels (Wft) vallen,
Nu kunnen moeten wij dus noodgewongen ons huis verkopen en een huurwoning zien te vinden. En die zijn er niet.
Dankzij Florius zijn wij straks dus dakloos, met een vette BKR registratie achter de naam.
Sterke punten
Klanten frustreren, mensen de burn-out injagen en opzadelen met onoverkomelijke problemen.
Het is gewoon asociaal en onbetrouwbaar schorem !!!
Zwakke punten
Niet nakomen van beloftes, niet mee willen denken, grote arrogantie en neerbuigendheid naar hun klanten.
Wegblijven bij deze tent !!!