Al ons hele leven klant bij ABNAMRO. Eerder hadden we een private banker die je kon bellen als je iets wilde bv een hypotheek. Die wist alles van je situatie en kon in korte tijd alles voor je regelen.
Zijn nu bezig om hypotheek af te sluiten ivm aankoop nw woning. Omdat de woning leeg staat en wij onze vorige woning al verkocht hebben, hadden we een sterke onderhandelingspositie bij verkopers. We kregen er aardig wat af onder voorwaarde dat we voor eind dec zouden overdragen. Dit was 3e week november.
ABN gebeld voor afspraak hypotheek adviseur, aan tel uitgelegd dat we haast hebben. Wat denk je, we kregen geen afspraak omdat de assistent aan de telefoon van te voren wist dat voor einde jaar niet haalbaar was. Op mijn vraag om me toch even door te verbinden naar adviseur om de situatie uit te leggen werd negatief gereageerd. De assistent wist zeker dat het niet zou lukken dus weigerde met deze vraag mij door te verbinden. Ben dus zelfs niet zover gekomen om met een hyp. adviseur te overleggen...Ze dwingen je om naar een andere bank over te stappen. Wat een super slechte dienstverlening en dat na 40 jaar klant te zijn en aardig vermogen te hebben, zowel zakelijk als prive lopen alle rekeningen en vorige hypotheken bij hen.
Zwakke punten
op hun site beloven ze dat je afspraak kunt maken met hyp adviseur, je komt niet verder dan een assistent die dan ook nog niets van je weet als hij belt (terwijl alle gegevens bij hen bekend zijn.