Wij hadden een spaarhypotheek bij OHRA met bijbehorende levensverzekering die blijkbaar ondergebracht werd bij DeltaLLoyd.
Deze bedrijven zijn gefuseerd maar willen dat eigenlijk niet weten.
als je contact zoekt, wordt je steeds van Arnhem naar A'dam verwezen en vise versa. Onderlinge communicatie lijkt niet te bestaan.
In juni hebben wij onze hypotheek afgelost, maar er worden nog steeds premies en aflossingen afgeschreven die ik vervolgens storneer.
Als ik een mail stuur krijg ik de mededeling dat men 2 weken tijd neemt om te antwoorden, maar als ik een onterecht afgeschreven bedrag storneer, ligt er de volgende dag een aanmaning in de bus. Als ik hierover telefonisch contact opneem krijg ik iedere keer iemand anders te spreken, die van alles belooft maar dat nooit waar maakt. Degene die de brieven ondertekent mag niet aan de telefoon komen, "want dat is beleid". Klanten mogen managers blijkbaar
niet lastigvallen. Brieven zijn vaak onduidelijk.
Straks zijn we een half jaar verder en dan heeft de OHRA nog steeds de hypotheek niet fatsoenlijk kunnen afsluiten.
Sterke punten
Men kan prima begrip en controle faken.
Zwakke punten
Veel te trage afhandeling van mail.
Iedere keer een andere medewerker.
Als je vraagt om een leidinggevende wordt je afgepoeierd.
Onduidelijk telefonisch menu waar je steeds weer opnieuw doorheen moet.
Loze beloften.
Slechte/geen onderlinge communicatie tussen Delta Lloyd en OHRA.