Via internet een hypotheek offerte aangevraagd op 29 juli 2014.
Op 30 juli bericht dat de offerte binnen 2 dagen op de persoonlijke hypotheekpagina staat. Na 9 dagen op 8-8-2014 staat hij er nog niet op.
En ook niets ontvangen per post. Maar wéér gebeld met het nummer van de klantenservice (8-ste keer).Hoezo service??
Inmiddels hebben ze de afhandelingskosten wél verhoogd van 300 naar 485.
Ook hier is niets aan te doen is gewoon pech gehad komt het op neer.
De offerte is mij eindelijk op 8-8-2014 toe-gemaild!, na weer 2 telefoontjes,, maar ik kan nog steeds niets aanleveren via internet op mijn pers. pagina.
Nu, op 22 augustus 2014, 3 weken na het aanvragen van de offerte en nadat ik met veel moeite in de afgelopen weken de offerte en de benodigde formulieren per post heb ingediend krijg ik 1 simpel zinnetje in een mail : Uw hypotheekaanvraag komt helaas te vervallen. Hadden ze dit niet eerder kunnen bedenken/zien, na alles wat ik aangeleverd heb en alle telefoontjes?
Je denkt even simpel een hypotheek bij dit bedrijf af te sluiten?? Nou dat kun je wel vergeten. Je wordt 3 weken aan het lijntje gehouden door allerlei verschillende mensen die van elkaar niet weten wat ze doen,en je daardoor van het kastje naar de muur sturen, en op het eind zonder een hypotheek,maar met veel frustraties, en nul vertrouwen, in MoneYou, achterlaten.
Sterke punten
GEEN.
(Waarom zo'n groot vak komt waarschijnlijk nooit veel in te staan)
Zwakke punten
Ik heb inmiddels al zeker 10 tot 15 keer contact gehad met Klant