Onze hypotheek is overgenomen Door florius nu wilden wij echter de renteperiode veranderen ivm lage rente telefoniste duidelijk uitgelegd wat we moesten doen aanmelden voor rentemail dus gedaan bij de eerste stijging geen mail gelijk contact opgenomen hebben hun ons aangemeld voor de mail
Bij de tweede stijging weer geen mail iedere dag erheen bellen krijgen steeds te horen u wordt terug gebeld nou niet dus en oplossing is er nog steeds niet ze hebben het afgehandeld met sorry kunnen niks voor u doen erg slecht en erg klantonvriendelijk
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Klantonvriendelijk bellen niet terug laten je veel te lang wachten en komen niet met oplossingen
Bezoek Florius Reviews over Florius
de reactie van mw Kers kan ik alleen maar onderschrijven;
buitengewoon slechte 'service' ; opvolging bij backoffice ook nog niet geweest; uitgesteld. deze bank bij voorkeur mijden.
Ook ik onderschrijf deze review. Hele slechte ervaringen met "we gaan u echt terug bellen". Na dit 10x gehoord te hebben heb ik zelf 10x moeten terugbellen. Wij krijgen constant betalingsachterstand brieven thuis door fouten die Florius maakt (wat zij zelf ook toegeven). Alle problemen worden "uitgezet" door de klantenservice, om vervolgens niet, of na 5 weken pas opgelost te worden. Beter met een andere bank in zee gaan. De rentes zijn mooi, maar service slecht.
Bezoek Florius Reviews over Florius